Získejte nové zákazníky pomocí affiliate marketingu

Očekávejte až 23% nárůst tržeb díky tvůrcům obsahu z naší affiliate sítě. Neplatíte za návštěvnost, ale pouze za reálné a validní objednávky.

Jak probíhá spolupráce s eHUBem?

Jakmile se váš affiliate program rozběhne, získáte přístup k více než 8 500 tvůrcům obsahu, kteří vás mohou začít okamžitě propagovat.

Tvůrci obsahu nabídnou vaše produkty či služby

Naši affiliate manažeři osloví vhodné tvůrce obsahu pro váš byznys.

Získáte nový zdroj zákazníků

Na váš web začnou chodit cílení návštěvníci z míst, na která byste se jinak nedostali.

Platíte pouze za reálné objednávky

Model naší spolupráce bude založen jen na skutečných obchodních výsledcích.

Očekávejte až 23% nárůst tržeb

Konkrétní výsledky budou záviset na segmentu, ve kterém působíte, výši provize pro tvůrce obsahu a dlouhodobosti naší spolupráce.

Nárůst obratu

23 %

Nárůst obratu

8 %

Nárůst obratu

6 %

Dlouhodobě snižujeme vaše náklady na affiliate

Zatímco u PPC kampaní náklady na získání nového zákazníka v čase stále rostou, u affiliate marketingu podíl nákladů na obratu (PNO) naopak s ubíhajícím časem klesá. Každý affiliate program totiž dlouhodobě optimalizujeme, aby generoval více objednávek s menšími náklady.

Snížení ceny za akvizici

40 %

Snížení ceny za akvizici

30 %

Snížení ceny za akvizici

20 %

Proč využívat platformu eHUB?

Důvod č. 1

Náš systém se vám přizpůsobí

Jako jediná affiliate síť na českém a slovenském trhu si kompletně vyvíjíme vlastní platformu. Můžeme ji tak plně přizpůsobit vašim požadavkům a přivést více zákazníků za méně peněz.

Důvod č. 2

Affiliate manažeři vám pomáhají růst

Není to jen o softwaru, ale také o lidech, kteří s ním pracují. V eHUBu si zakládáme na kvalitní správě affiliate programů. Každý affiliate manažer má na starosti pouze menší množství programů, kterým se pak může věnovat naplno. Vždy tak budete mít na koho se obrátit pro radu či pomoc.

Důvod č. 3

Optimalizace affiliate programů

Funkce našeho systému byly navrženy tak, aby nám umožnily efektivně řídit každý affiliate program. Analýza konverzní trasy, překryvy s jinými marketingovými kanály, detailní vyhodnocování výkonu affiliate programu na úrovni partnerů, optimalizace PNO, práce se slevovými kódy a mnoho dalších. To vše nám pomáhá dosahovat stále lepších výsledků.

Důvod č. 4

Expanze do zahraničí

Myslíte si, že vám lokální trh začne být brzy malý? I na to jsme připraveni! Aktuálně působíme v 8 zemích Evropy a rádi pomůžeme i vašemu affiliate programu expandovat do zahraničí.

Přehlednost, transparentnost a řada chytrých funkcí

eHUB jsme vyvinuli tak, aby se vám s ním snadno pracovalo a měli jste absolutní kontrolu nad svými daty a programy. Užitečné funkce a reporty vám pak umožní dosahovat při propagaci vaší značky a produktů těch nejlepších výsledků.

Všechny informace o vašem affiliate programu jsou vám neustále k dispozici. Díky robustnímu API vám navíc umíme data poslat, kamkoliv budete potřebovat.



V eHUBu máte jasný přehled o tom, kdo vás propaguje – a to detailně na úrovni konkrétních tvůrců obsahu. Snadno tak můžete vyhodnotit, s kým se spolupráce vyplácí. A s kým ne.



Používáme jak automatizovanou, tak manuální kontrolu nekalých praktik. Automatizovaně kontrolujeme brandové dotazy v PPC inzerátech, aby nikdo neparazitoval na vaší značce. Zároveň manuálně kontrolujeme způsoby propagace tvůrců obsahu, aby nedocházelo k porušování podmínek a dobrých mravů.



Na úrovni konkrétních tvůrců obsahu máte detailní přehled o podílu nákladů na vašem obratu (PNO). Zároveň také vidíte, u kolika procent objednávek přes affiliate byl použit slevový kupón.



Na úrovni konkrétních tvůrcu obsahu máte detailní přehled o tom, kolik procent vám vodí nových zákazníků. Můžeme tak například dávat vyšší provize tvůrcům obsahu, kteří přivádějí kvalitní nové zákazníky, a následně to vyhodnocovat.



O affiliate marketingu panuje řada mýtů. Jeden z nejrozšířenějších tvrdí, že affiliate marketing se vlastně odehrává pouze na konci konverzí trasy, a tím parazituje na ostatních marketingových kanálech. Naše zkušenosti nicméně potvrzují, že to není pravda. A díky jednomu z našich reportů si to můžete sami ověřit – a to opět na úrovni konkrétních tvůrců obsahu.



Chci se zapojit

Kdo vás bude propagovat?

Tvůrci kvalitního obsahu u nás tvoří víc než polovinu všech zaznamenaných konverzí a jsou naší jasnou prioritou. Nezapomínáme ale ani na cashbackové portály, kupónové weby a další typy contentu.

55 %

Obsahové weby

Influenceři, agregátory produktů, blogeři, recenzní weby, magazíny

18 %

Ostatní

Sociální sítě, emailing, leadgen a další.

18 %

Slevové portály

Vasekupony.cz, Onlinekupony.cz a další.

9 %

Cashback

Tipli.cz, PlnaPenezenka.cz a další.

Jedná se o průměrné hodnoty napříč všemi našimi klienty.

Co řikají naši klienti

Case studies

blog picture
02.04.2024 Případové studie
Reálná zkušenost CSS partnera v affiliate síti
Po úvodním teoretickém článku k CSS jsme ve spolupráci s Kristýnou Gröbnerovou ze Srovname.cz připravili case study zaměřenou na CSS v affiliate z pohledu partnera. Jak hodnotí spolupráci a jaké byly výsledky? Přečtěte si.

Rostou s námi stovky značek

Bonami Vodafone Benu Alzask mBank Raiffeisen Smarty SEVT AboutYou Marimex Zalando Lounge Twisto

Chcete zvýšit tržby a získat nové zákazníky?
Váš affiliate program můžeme spustit do 24 hodin.

Po odeslání registračního formuláře vás budeme kontaktovat a během několika hodin se můžeme pustit do první spolupráce. Jak to bude probíhat?

Spojíme se s vámi a vyslechneme si vaše očekávání a potřeby.
Domluvíme se na podmínkách a podepíšeme smlouvu.
Vyřešíme integraci našeho systému s vaším.
Zašlete nám podklady ke svému affiliate programu.
Spustíme affiliate program a budeme ho průběžně optimalizovat.








Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.


Často se nás ptáte

Za jak dlouho můžeme spolupráci spustit?

Spuštění affiliate programu lze realizovat i v řádu hodin. Po podpisu smlouvy obdržíte potřebné instrukce (technické specifikace, požadavky na bannery, XML feed, provize, popisek programu apod.) a jakmile je vše nastaveno a otestováno, můžeme program spustit.

Jak náročná je implementace měřících kódů?

Implementovat měřící kódy eHUB není v základu vůbec náročné a lze to realizovat v řádu minut. Pokud byste však chtěli z trackingu získat maximum (tzn. sledovat co nejvíce dat o affiliate objednávkách), může se implementace protáhnout, avšak i přesto se doba implementace pohybuje maximálně v řádu jednotek hodin.

Jak nastavit provizi?

Výše provize by měla korespondovat s marží, se kterou pracujete ve spojení například s průměrnými náklady na jiné marketingové kanály. Důležité je se také s provizí alespoň přiblížit konkurenci, která již v affilu funguje, aby partneři měli dostatečnou motivaci propagovat zrovna vás. Více se dozvíte v tomto článku na našem blogu.

Kdo bude můj affiliate program propagovat?

Mezi naše partnery se řadí obsahové či recenzní weby, blogy, katalogy, influenceři, cashback portály, kupónové portály, mailingoví partneři a další. Celkově jich u nás najdete více než 8 500.

Jak se liší počet publisherů u vás a v jiných sítích?

Překryv partnerů napříč sítěmi je v česku a na Slovensku v zásadě stoprocentní. Největší partneři, kteří přivádějí nejvíce objednávek jsou zapojeni ve všech sítích a všude také propagují.

Kolik objednávek navíc mi může affiliate program přivést?

Podíl affiliate kanálu se průměrně pohybuje mezi 5-25%. Jedná se o minoritní kanál, ovšem s předem danými náklady (procentuální či fixní provize za akci).